راهنمای فالوورهای اینستاگرام!

همانطور که اینستاگرام به رشد خود ادامه می دهد، باید دید این برنامه - و خدماتی که از آن پشتیبانی می کنند - نیز

توسط مدیر سایت در 1 شهریور 1402

همانطور که اینستاگرام به رشد خود ادامه می دهد، باید دید این برنامه - و خدماتی که از آن پشتیبانی می کنند - نیز چگونه تغییر می کند. زمانی که این اپلیکیشن بسته شد، او بیش از 9 میلیون دنبال کننده داشت. اگر شما از آن دسته ای هستید که همانطور که همه ما باید نسبت به اعتبار صاحب عکس ها آگاه هستید، Regram بهترین برنامه برای شماست. در سال 2014 او یک پیام مستقیم از طریق اینستاگرام از شاعری به نام سامانتا کینگ دریافت کرد که می‌خواست شعری را به اشتراک بگذارد که از او الهام گرفته بود تا بنویسد. با توجه به صفحه Patreon خود، او پیامی نوشت که حاوی حقایقی درباره خود بود. روبن هولمز اولین کتاب خود را با نام "Whisky Words & a Shovel" در سال 2015 نوشت. عنوان اولین کتاب او در واقع از رویایی الهام گرفته شده بود که او بارها و بارها می دید که در آن هولمز نوشیدنی مورد علاقه خود را می نوشید، سوراخ می کند و نامه ها را دفن می کرد. This  data w as written with t​he help of GSA Con᠎te᠎nt​ G en᠎erator Demoversion​.

Buy Instagram Followersروبن هولمز تصمیم گرفت به کالج نرود زیرا به یاد می آورد که چگونه دوستانش در دام بدهی های دانشجویی گیر افتاده بودند و چگونه شغل آنها به آنها کمک نمی کرد تا بدهی ها را پرداخت کنند و بنابراین او در نوجوانی در فروشگاه محلی Target کار کرد. او برخی از کارهای خود را در توییتر پست کرد و یاد گرفت که چگونه "کمتر بگوید اما با استفاده از 140 کاراکتر نکته ای را بیان کند." هلمز گفت: "من با کسی بودم که مرا دوست نداشت." هولمز گفت: "من به طور غیرمنتظره ای عاشق یک غریبه آشنا شده بودم." This c᠎onte nt has be᠎en gen᠎erat ed  by GSA​ Content Generator  Demover᠎si​on !

↑ "Spotlight On: rh Sin - جشن ماه ملی شعر". گناه "سین" اشاره ای به خدای ماه بین النهرینی است. هلمز دوست دارد تا آخر شب بنویسد. ↑ "Spotlight On: rh Sin - جشن ماه ملی شعر". ↑ "چگونه اینستاگرام موفقیت ادبی را برای شاعر فمینیست rh Sin به ارمغان آورد - پشته جدید". فالوورهای جدید - حتی اگر خریداری شوند - ظاهراً به بهبود درک کلی برند و موفقیت حساب آنها کمک می کند. آنها همچنین با برندهای دیگر در اینستاگرام همکاری می کنند تا به افزایش دیده شدن برندشان کمک کنند. بازاریاب شبکه ای، فریزر بروکس، پس از استفاده از اتوماسیون برای ایجاد تعاملات معنادار با فالوورهایش، شاهد افزایش 40 درصدی در تعامل با استوری اینستاگرام و افزایش سرنخ ها برای نشست موفقیت آینده خود بود. در واقع، در بین انواع محتوای ممکن، تصاویر، هر چند محبوب، آنهایی هستند که کمترین تعامل را دریافت می کنند.

در کمال صداقت، ما بیش از 180 ارائه دهنده فالوور اینستاگرام را بررسی کرده و مورد آزمایش قرار داده ایم، بنابراین در مورد نکاتی که باید مراقب آنها باشید و از مواردی که باید اجتناب کنید، متخصص هستیم. علاوه بر این، از آنجایی که قوانین متفاوتی برای سایت‌های مختلف وجود دارد، هر ارائه‌دهنده خدمات رشد اینستاگرام در مورد فالوورهای رایگان، مقدار یکسانی را ارائه نمی‌کند. "گناه از جایی سرچشمه می گیرد که زندگی پر درد هنجار است و نابودی یک امر ثابت." زندگی‌نامه‌اش را در آمازون می‌خواند، اگرچه با گذشت زمان زندگی او بالا رفته است. مصرف کنندگان ممکن است در ابتدا به اینفلوئنسرهای مجازی علاقه مند باشند، اما با گذشت زمان چیزی برای جلب توجه آنها وجود ندارد. گزینه اول به زمان و تلاش زیادی نیاز دارد و صادقانه بگویم که ممکن است هرگز به نسبت فالو/فالوور که باید در اینستاگرام تاثیرگذار در نظر گرفته شوید، منجر نشود.

اینستاگرام می‌گوید این تلاشی است برای ایجاد شفافیت بسیار مورد نیاز این پلتفرم. نادرتر می‌شود که یک سازنده کاملاً به یک پلتفرم وابسته باشد، زیرا آنها همیشه نگران خطر این هستند که بیش از حد به یک شرکت که به وضوح نمی‌توانند آن را کنترل کنند. از آنجایی که برندها کنترل و نظارت بر اینفلوئنسرهای مجازی در پروژه‌ها را دارند، خالقان هستند که در واقع آن اقدامات را ایجاد می‌کنند. وقتی اینفلوئنسرها اقدام نادرستی را انجام می دهند، چه کسی مسئول خرید فالوورهای Threads ساده شده با Goread.io آن خواهد بود؟ سام مردی 22 ساله از تورنتو است که علاقه زیادی به هنر دارد، به ویژه در زمینه نقاشی دیجیتال.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن