چگونه تبلیغات خود را بهینه کنید؟2024-07-15
چگونه هزینههای تبلیغات گوگل را کاهش دهیم؟ راهنمای کامل و کاربردی
در چنین دنیایی، کسبوکارها تمام تلاششان را میکنند تا از رقبا متمایز شوند، با مخاطبان بیشتری ارتباط بگیرند و از آنها مشتریان واقعی بسازند. جهت بازاریابی دیجیتال، تبلیغات محیطی، برگزاری رویداد تبلیغاتی و کمپین تبلیغاتی، برندینگ و طراحی لوگو و هویت بصری میتوانید همین حالا با کارشناسان ما در ارتباط باشید. تبلیغات ابزاری است که از طریق آن پیامهای بازاریابی، بهگونهای جذاب و خلاقانه به مخاطب هدف منتقل میشود و نقش مهمی در تحقق اهداف تجاری برند ایفا میکند. بازاریابی، نقشهراهی جامع برای افزایش آگاهی از برند و جذب مشتریان است، در حالی که تبلیغات ابزار قدرتمندی است که با استفاده از پیامهایی متقاعدکننده، این نقشه را به نتیجه میرساند.
چتباتهای هوشمند برای تعامل مستقیم با مخاطبان برای پاسخگویی به سوالات و افزایش تعامل میتواند کمک کننده باشد. در بعضی موارد، ترکیب تبلیغات آنلاین و آفلاین میتواند بسیار مؤثر باشد. به عنوان مثال، تبلیغات محیطی در کنار تبلیغات در شبکههای اجتماعی، میتواند شناخت برند شما را افزایش دهد و توجه بیشتری را به کسبوکار شما جلب کند.
با این کار مطمئن خواهید شد که کمپین شما هدفمند است و جلوی هزینههای اضافی را خواهید گرفت. دقت داشته باشید که لازم است به صورت مداوم این لیست را بررسی کنید، زیرا ممکن است روی کلمات جدیدی ورودی بگیرید که برای شما هدفمند نباشند. حالا لیستی از تمامی عبارتهایی که گوگل تبلیغ شما را به آنها نمایش داده است، در اختیار دارید.
- ولی باز به همان مثال لپتاپ برگردیم؟ نمیتوانید از هر لپتاپی توقع داشته باشید برای «شما» ۴ سال کار کند.
- جالب اینجاست که بسیاری از این افراد، قهرمانان شخصی استیو جابز بودند و به خوبی روحیه جسورانه و نوآورانه او را منعکس میکردند.
- برای مثال اگر در کمپین تبلیغاتی قبلی، ۱ میلیون تومان هزینه کردهاید و ۱۰۰ میلیون تومان درآمد داشتهاید، میتوان گفت یک درصد از فروش را به تبلیغات اختصاص بدهید. {
- افراد موجود در فهرست قبلا با دریافت ایمیل از سوی کسب و کار موافقت کردهاند و به محصولات و خدمات کسب و کار یا برند آن علاقه نشان دادهاند. |}{
- پینترست، پلتفرم رسانه اجتماعی منحصربهفرد با ۳۰۰ میلیون کاربر در سال ۲۰۲۱ است. |}{
- زمانی که شما دید کاملی از مخاطبان خود دارید، میتوانید برنامهریزیهای تبلیغاتی خودتان را بر اساس سن آنها، علایق، سلیقهها و دیگر موارد مربوط به آنها شکل دهید. |}
قالبها و اندازههای تبلیغات بنری بسیار متنوع هستند و در دسکتاپ و موبایل نمایش داده میشوند. هدف بنرها نمایش پیامهای تبلیغاتی برای بازدیدکنندگان هدفگیریشده است. بعد از کلیک کردن روی بنر، کاربر به یک لندینگپیج (landing page) فرستاده میشود. در دنیای شلوغ دیجیتال، ویدئوهای کوتاه توانایی جلب توجه سریع مخاطبان را دارند. تبلیغات ویدئویی برای شبکههای اجتماعی مانند تیکتاک، اینستاگرام و یوتیوب مناسب است و امکان انتقال پیام در کمتر از ۶۰ ثانیه را دارد.
شاید بتوان گفت یکی از بهترین راههایی که میتوانید از طریق آن مخاطب را به خودتان جذب کنید، تبلیغات است. تبلیغات در دنیای مارکتینگ آنقدر اهمیت دارد که شرکتها و صاحبان کسب و کارها، زمان زیادی را به آن اختصاص میدهند و بودجه جداگانهای برایش در نظر میگیرند. اما باید بدانید که تبلیغات از راههای گوناگون و با روشهای خاصی انجام میگیرد که هر فردی در فعالیت مارکتینگ خود باید آن را بداند. در این نوع تبلیغات برندها از ناشران محتوا میخواهند تا برای آنها محتوای تبلیغاتی تولید کنند و به اشتراک بگذارند. آنها برای انتشار محتوای تبلیغاتی حمایتشده در رسانههای اجتماعی و وبسایتها هزینه پرداخت میکنند. زمانیکه برای تبلیغات همسان هزینه میکنید، از ویراستاری رسانه ناشر و مخاطبان آن برای کمک به افزایش آگاهی از برندتان استفاده میکنید.
چطور؟ اول هزینه جذب مشتری یا لید خوب را برای خودتان تعریف میکنید و سپس بر اساس آن، بهترین محل نمایش را انتخاب میکنید. در تبلیغات ویدیویی هم باید روی مواردی مثل اشارهکردن به نام برند، استفاده از ویدئوی واقعی و موشن گرافیک در جای مناسب، داشتن کالتواکشن و… کار کنیم. مخاطب را که شناختیم و درک کردیم، میدانیم به چه چیزی نیاز دارد و میتوانیم پیشنهادی متناسب با آن ارائه دهیم و پیام تبلیغ را طراحی کنیم. در این حالت، مخاطب هدف میتواند همسران یا والدین خانمها باشند که میخواهند به آنها هدیه دهند.
علاوه بر محصولات و خدمات، خاک، آب، صدا و رنگ نیز قابلیت برند شدن دارند. به همین دلیل «فرادرس» اقدام به انتشار دوره آموزشی مدیریت تبلیغات و برند در 8 ساعت و ۳۰ دقیقه و ۱۵ درس کرده است. این کمپین در سال ۱۹۹۳ با هدف ترغیب مردم به نوشیدن بیشتر شیر، شکل گرفت.
به عنوان مثال، آتش گرافیک از تبلیغات در گوگل و شبکههای اجتماعی استفاده میکند تا هم برند خود را معرفی کند و هم ترافیک وبسایتش را افزایش دهد. همچنین کانالهای دیجیتال از انعطافپذیری فوقالعادهای برخوردارند؛ طوری که برندها میتوانند در پلتفرمهای مختلف، با روشهای متنوع و با هر بودجهای، به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنند. در تبلیغات دیجیتال، ابزارهای بسیاری، از جمله ابزارهای رایگان سئو، در اختیار شما هستند تا استراتژی تبلیغاتیتان را هوشمندانهتر و مؤثرتر اجرا کنید.
حرفهایی که تا اینجا زدیم، برای بهبود و بهینهسازی تبلیغ بود؛ ولی نکتهٔ آخر در افزایش بازدهی تبلیغات آنلاین به خود تبلیغ مرتبط نیست، بلکه دربارهٔ جایی است که تبلیغ به آن منتهی میشود. مانند یک سفر جادهای، قبل از شروع تبلیغات، مقصد خود را مشخص کنید. به عنوان مثال، به جای گفتن «میخواهم فروشم را افزایش دهم»، «میخواهم فروش محصول X را تا پایان سه ماه آینده، 20 درصد افزایش دهم». همچنین استفاده از استراتژیهای قیمتگذاری مانند Maximize Conversion و Target ROAS میتواند کمک زیادی به بهینهتر شدن هزینههایتان بکند. پس اگر همچنان از استراتژی قیمتگذاری دستی استفاده میکنید، بهتر است به سراغ استراتژیهای اتوماتیک هم بروید و از گوگل بخواهید باتوجه به اهدافی که تعیین کردهاید، کمپین شما را بهینه کند. همانطور که قبلاً هم به آن اشاره کردم، نرخ کلمات کلیدی شما در گوگل ادز عدد ثابتی نیست و به عوامل زیادی مثل قیمت پیشنهادی رقبا و امتیاز کیفی تبلیغ بستگی دارد.
متاورس به عنوان محیطی جدید و پویا برای تعامل کاربران، فرصتهای تبلیغاتی بیسابقهای ارائه میدهد. متاورس با امکان نمایش تبلیغات در محیطهای سهبعدی و برگزاری رویدادهای تبلیغاتی در دنیای مجازی، برای جذب نسل جوان و علاقهمندان به تکنولوژی بسیار کاربردی است. با کمک مشاوران ما، میتوانید از مشاوره و راهبری، استراتژیگذاری، خلاقیت و ایدهپردازی، طراحی کمپینهای تبلیغاتی و انتشار آنها در کانالهای مناسب بهره مند شوید. هدف از تبلیغات و کمپین های تبلیغاتی افزایش مشخصات برندها یا تشویق مشتریان به خرید محصولات یا خدمات یک شرکت است.
اینفلوئنسر مارکتینگ که در سالهای اخیر تاثیر قابل توجهی در تبلیغ محصولات داشته است، یکی از روش های تبلیغات موثر در مارکتینگ است. از این راه میتوانید محصول یا خدمات خودتان را به وسیله یک فرد اثرگذار در جامعه تبلیغ کنید. از دیگر راههایی که میتوان از آن برای روش های تبلیغات موثر انجام داد، بازاریابی محتوایی است. این روش جذاب، مهم و موثر میتواند شما را برای تبلیغ محصول و خدماتتان یاری کند. یکی از کاربردهای اصلی تبلیغات بنری استفاده از آن در آگاهی از برند است. همه برندها از جمله شرکتهای تولیدی و خدماتی و حتی مراکز دولتی نیز برای ادامه حیات در بازار نیاز به حفظ و ارتقا برند خود دارند.
محتوا همچنان پادشاه است و بازاریابی محتوایی در سال ۲۰۲۵ با رویکردهای خلاقانهتر نقش مهمی در تبلیغات ایفا میکند. در این مدل از تبلیغات، از محتوای آموزشی و الهامبخش و ترکیب محتوا با داستانسرایی (Storytelling) برای جذب مخاطب استفاده میشود. این روش با بهرهگیری از فرمتهای مختلف مانند مقالات، ویدئوها و پادکستها قابل انجام است. تبلیغات به عنوان یکی از ستونهای اصلی بازاریابی، تحول چشمگیری در سال ۲۰۲۵ تجربه میکند.
هماهنگی با آخرین تغییرات گوگل ادز و بهره بردن از آنها
در دنیای پر رقابت امروز، موفقیت در تبلیغات نیازمند درک دقیق از مخاطبان، انتخاب کانالهای مناسب و بهرهگیری از خلاقیت و فناوری است. با رعایت این اصول، تبلیغات میتواند به یکی از مؤثرترین استراتژیهای رشد کسبوکار تبدیل شود. هوش مصنوعی تبلیغات را شخصیسازی میکند و با هدفگیری دقیق و تحلیل رفتار کاربران، تبلیغات متناسب با نیازهای آنها ارائه میدهد. همچنین دارای امکان بهینهسازی خودکار با تنظیم بودجه و استراتژی تبلیغات براساس عملکرد است.
پیشنهاد قیمت، حداکثر مبلغی است که شما مایل هستید تا برای اقدام موردنظر در آگهی خود بپردازید. پلتفرمهای تبلیغاتی فضای محدودی برای ارائه دارند و برای تعیین اینکه آیا تبلیغات شما را به مخاطبان هدف نمایش دهند یا خیر، از سیستم حراجی استفاده میکنند. با این روش آنها متوجه میشوند که هر تبلیغکننده حاضر است چه میزان برای هر فضای تبلیغاتی بپردازد. براساس مطالعات، ۹۳ درصد تعاملها با موتورهای جستجو آغاز میشوند.
از دیگر مزایای تحلیل دادهها، امکان شناسایی تغییرات در روندهای بازار یا رفتار مخاطبان است. مثلاً اگر مشاهده کنید که یک محصول خاص در یک بازه زمانی کوتاه عملکرد بهتری داشته، میتوانید تبلیغات بیشتری را به آن محصول اختصاص دهید. همچنین، در صورتی که کلمه کلیدی خاصی عملکرد خود را از دست داده باشد، میتوانید آن را حذف کنید یا تغییراتی در استراتژیهای تبلیغاتی خود اعمال کنید. امتیاز کیفی یکی از مهمترین عوامل تأثیرگذار در هزینه تبلیغات گوگل است. این امتیاز به کیفیت و ارتباط تبلیغات، کلمات کلیدی و تجربه کاربری صفحه فرود مربوط میشود.
نکتهی اول اینکه مک شما باید نسخه macOS Sierra یا جدیدتر داشته باشد. اگر میخواهید بدون کلیککردن و فقط با گفتن Hey Siri از آن استفاده کنید، دستگاهتان باید مجهز به تراشهی Apple Silicon یا T2 باشد. این قابلیت در بیشتر مکهایی که از سال ۲۰۱۸ به بعد تولید شدهاند، وجود دارد. تبلیغات محیطی نیز نوعی تبلیغات چاپی است، اما در ابعادی بسیار بزرگتر و با تاثیرگذاری بیشتر. طراحی، مکان قرارگیری و هزینههای بیلبوردها با سایر تبلیغات چاپی متفاوت است و همین ویژگیها، این نوع تبلیغات را به ابزاری منحصربهفرد تبدیل کرده است.
از آنها بخواهید که برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت شما مراجعه کنند، با شما تماس بگیرند یا از طریق واتساپ با شما در ارتباط باشند. پیشنهادات محدود زمانی، فروش فوری یا تبلیغات با تعداد محدود را اجرا کنید تا احساس فوریت ایجاد شده و مشتریان را تشویق به اقدام فوری کنید. به این صورت که شما از کمپین موجود، یک کپی میگیرید و در کپی جدید هر تغییری که مدنظرتان بود را اعمال میکنید (از تغییر کلمات گرفته تا تغییر زمان نمایش و...). سپس کمپین کپی را تحت عنوان Experiment اجرا میکنید و درصدی از بودجه کمپین اصلی را به این کمپین جدید اختصاص میدهد. البته توضیح در مورد ساختار حساب کاربری تا همینجا کافی است؛ چون در مقاله «ساختار تبلیغ در گوگل ادز» نحوه ایجاد ساختار بهینه و مناسب را کامل توضیح دادهایم.
برای مثال با ارسال پوش نوتیفیکیشنی میتوانید ارسال رایگان را سریعتر را پیشنهاد دهید. برای مثال، تصویر زیر نمونههایی از پوش نوتیفیکیشن را نشان میدهد که در آنها کد تخفیف ارائه شده است. وبسایت خود را در کلمات کلیدی و موضوعات مختلف بررسی کنید و ببینید که آیا ترافیک طبیعی قابل توجهی از سمت یاهو یا بینگ دارید یا خیر. این موضوع تعیین میکند که آیا تبلیغات در این موتورهای جستجو سودآر خواهد بود یا خیر.
مرحلهٔ بعدی برای افزایش بازدهی تبلیغات آنلاین بازنگری در کانال تبلیغاتی است که در ادامه به آن میپردازیم. وقتی بازدهی را تعریف کردیم، تازه فرایند افزایش بازدهی تبلیغات آنلاین را میتوانیم شروع کنیم. را ارائه میدهد که میتواند به شما در نتیجهگیری بهتر از بهترین روش های تبلیغات خود کمک کند. بهترین روش های تبلیغات با هدف قرار دادن افراد خاص از طریق پست مستقیم، بازاریابی تلفنی، بازاریابی پیامکی و غیره.
هدف از این کار، نه تنها ارسال یک پیام تبلیغی، بلکه برقراری ارتباط مناسب و موثر با مخاطب برای انتخاب شدن از سوی اوست. تبلیغات آنلاین شامل تبلیغات ایمیلی، تبلیغات در موتورهای جستجو، تبلیغات پوش نوتیفیکیشن، تبلیغات ویدیویی، تبلیغات موبایلی، تبلیغات پیامکی، تبلیغات در شبکههای اجتماعی و غیره است. آنها در سال ۲۰۱۸ برای تغییر نام محصول دیگر خود کمپینی با نام «IHOb» ایجاد کردند.
شناخت دقیق نیازها، علایق و رفتارهای مشتریان به شما کمک میکند که پیام تبلیغاتیتان را به درستی تنظیم کنید. تغییر نگرش و رفتار مخاطبان یکی از مهمترین اهداف در تبلیغات هدفمند است. با استفاده از پیامهای خلاقانه و پیشنهادهای جذاب، برندها میتوانند مشتریان را به سمت خرید هدایت کنند.
یکی از مهمترین جنبههای موفقیت در تبلیغات گوگل، مدیریت صحیح بودجه و نحوه شارژ اکانت گوگل ادز است. فرآیند شارژ اکانت نه تنها به تأمین منابع مالی برای اجرای کمپینهای تبلیغاتی کمک میکند، بلکه میتواند تأثیر مستقیمی بر نحوه نمایش تبلیغات و بازدهی آنها داشته باشد. بسیاری از کسبوکارها بدون برنامهریزی دقیق، مبالغ قابلتوجهی را برای شارژ اکانت اختصاص میدهند، اما به دلیل مدیریت نادرست بودجه، نتایج مطلوبی کسب نمیکنند. بهترین روش های تبلیغات، به ایجاد آگاهی و شناخت برند در میان مشتریان بالقوه کمک میکند. با قرار دادن مداوم برند خود در مقابل مخاطبان هدف، کسب و کارها میتوانند یادآوری برند را افزایش دهند و در طول زمان اعتماد و اعتبار ایجاد کنند. در دنیای دیجیتال پر سرعت امروز، بهترین روش های تبلیغات مدرن برای کسبوکارها اغلب شامل ترکیبی استراتژیک از کانالهای آنلاین و آفلاین است.
تبلیغات در شبکههای اجتماعی یکی از بهترین استراتژیها برای تأثیرگذاری بر فروش است. پلتفرمهای مختلفی مثل اینستاگرام، یوتیوب، توییتر و پینترست برای تبلیغات در دسترس هستند و شما میتوانید بسته به نیاز کسبوکار و مخاطب هدف خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید. تحلیلها نشان میدهد که کسبوکارهایی که از بازاریابی چندکاناله استفاده میکنند، نرخ تعامل آنها تا ۳۰٪ افزایش مییابد.
اما کلمات کلیدی غیر برند هم نقش مهمی در تبلیغات دارند و به شما اجازه میدهند به مخاطبان جدیدی دسترسی پیدا کنید که با برند شما آشنا نیستند. از آنجاییکه روشهای متفاوتی وجود دارد که افراد میتوانند عبارتها را جستجو کنند، گوگل انواع مختلفی از «تطابق» (Match) را ارائه میدهد. تبلیغات دیجیتال در توییتر کمتر متداول است چراکه «دسترسی طبیعی» (Organic Reach)، محرکی مهم برای عملکرد برندها در توییتر است.
فعال نگه داشتن این کوکی به ما کمک می کند تا وب سایت خود را بهبود بخشیم. در قوانین و مقررات میتوانید درباره کوکیهایی که استفاده میکنیم اطلاعات بیشتری کسب کنید یا آنها را غیر فعال کنید. ما از کوکی ها استفاده می کنیم تا بهترین تجربه را در وب سایت خود به شما ارائه دهیم. رسانههای اجتماعی این امکان را به شما میدهند که شناخت خوبی از موقعیت مخاطبان مانند سن، سلایق، موقعیت اجتماعی و علاقهمندیهایشان پیدا کنید. علاوه بر این، سیستم آماری کاپریلا با بهرهگیری از سیستم آمارگیری مبتنی بر گوگل آنالیتیکس، در تشخیص کلیکهای صحیح و غیرتکراری دقت بسیار زیادی دارد. قطارهای متروی استرالیا در مورد ایمنی راهآهن خلاقیت به خرج دادند.
عدم وجود تبلیغات می تواند منجر به کاهش دیده شدن نام تجاری شود و رقابت برای کسب و کارها در میان رقبا چالش برانگیز باشد. با سرمایهگذاری در استراتژیهای تبلیغاتی مؤثر، کسبوکارها میتوانند خود را به عنوان رهبران صنعت قرار دهند و از رقبا جلوتر بمانند. در این روش فعالیتهای تبلیغاتی رقبا و بودجه تبلیغات آنها را در نظر میگیرید. بودجه تبلیغات بر اساس استراتژی تبلیغاتی اتخاذ شده توسط رقبا تعیین می شود. با استفاده از راهکارهای ذکر شده در این مقاله، میتوانید با کمترین هزینه، بیشترین بازدهی را از تبلیغات آنلاین خود بگیرید.
بخش بندی مشتریان چیست و چه اثری در کسب و کارها دارد؟
درصورت تنظیمکردن Hey Siri، فقط کافی است این عبارت را بگویید تا سیری فعال شود. همچنین اگر ترجیح میدهید به جای گفتن Hey Siri، از ماوس استفاده کنید، میتوانید روی آیکون Siri در نوار منو یا Dock بزنید. تبلیغات حرفهای، تخصصی است که به دانش گستردهای نیاز دارد؛ همچنین برای طراحی و اجرای اصولی آن به خلاقیت و تجربه بالایی نیاز است. از طرف دیگر این کار جزئیات بسیاری دارد که هر آژانس تبلیغاتی از عهده هماهنگی آن برنمیآید. در دنیای امروز، همه ما به نحوی با کاربرد تبلیغات سر و کار داریم. تبلیغات همان جملاتی است که مادرمان برای اینکه اسفناج بخوریم، بهکار میبرد؛ اینکه «اسفناج خیلی خواص دارد و تو را قوی میکند»، یا «اسفناج غذای محبوب ملوان زبل است» و اینجور چیزها.
تبلیغات پویا، ویژگیهای منحصربهفردی را در دنیای تبلیغات ارائه میدهد؛ این نوع تبلیغ میتواند محتوای خود را متناسب با فردی که به آن نگاه میکند، بهطور خودکار تطبیق دهد. این قابلیت، تجربهای بهشدت شخصیسازیشده را برای مخاطبان رقم میزند که با ترجیحات هر بازدیدکننده همسوست. با پیگیری این معیارها و اعمال تغییرات مناسب در کمپینهای تبلیغاتی خود، میتوانید تبلیغاتتان را برای دستیابی به حداکثر عملکرد بهینهسازی کنید.
{ارسال پیام انبوه در پیامرسانها
|}معمولاً محتوای رسانهای غنی در مقایسه با قالبهای استاندارد، ۲-۳ برابر کلیک بیشتر دریافت میکند. همه این پارامترها با دادههای بهدست آمده از SSP مقایسه میشوند. اگر پروفایل کاربر با بازدیدکنندهی واقعی وبسایت مطابقت داشته باشد، مزایده آغاز میشود.
بنابراین توجه به راههای تبلیغ و انتخاب بهترین روش برای آن، کاری است که باید آن را در کارتان جدی بگیرید و بخش مهنی از فعالیتتان را متوجه آن کنید. کسبوکارها، در بخش دیگری از کاپریلا میتوانند محصولات و خدمات خود را به افراد معرفی کنند. این تبلیغات فقط به مخاطبان هدف نمایش داده میشود، بنابراین نرخ تبدیل آن بالا است. تبلیغات پاپ آپ برای کاربران محبوب نیستند و افراد از محصولات و تکنیکهایی برای غیرفعال کردن آنها استفاده میکنند.
بهکارگیری ابزار دیجیتال در تبلیغات یک راه موثر و کمهزینه برای افزایش آگاهی از برند است. این روش برای جلب توجه مخاطبان محلی و منطقهای بسیار مؤثر است، چرا که به طور مستقیم با جامعه هدف ارتباط برقرار میکند. امروزه، تبلیغات در پادکستها نسخهای پیشرفتهتر و جذابتر تبلیغات رادیویی به شمار میرود.
پس برای تعیین بودجه تبلیغات لازم است ابتدا موارد موثر بر بودجهبندی را لیست کنید و با توجه به شرایط سازمانتان، روش تعیین بودجه را مشخص کنید. در ادامه لازم است کانالهایی که برای تبلیغات دارید را مشخص کرده و تعیین کنید که به هر کانال، چه میزان یا چند درصد از بودجه را اختصاص خواهید داد. حقیقتا این روش را نمیتوان به عنوان یکی از روشهای تخصیص بودجه تبلیغات در نظر گرفت. در این روش، بسته به میزان توانمندی سازمان، مبلغی را به عنوان بودجه تبلیغات اختصاص میدهیم.
آنها کمپین اینترنتی و رادیویی راهاندازی کردند که در طی آن شخصیتهای کارتونی درگیر راههای احمقانه برای مردن بودند. آهنگ مرتبط با این کمپین به قدری محبوب شد که آن را در پلتفرم موسیقی iTunes منتشر کردند و بازی موبایلی برای آن ایجاد شد. این تبلیغات مانند تبلیغات تلویزیونی هستند و در آنها از داستان، شخصیت و جلوههای صوتی استفاده میشود. به دلیل اهمیت آشنایی با مدیریت تبلیغات و برند، «فرادرس» اقدام به انتشار فیلم آموزش مدیریت تبلیغات و برند کرده است که لینک آن در ادامه آورده شده است. آموزش اصولی ساخت ویدیو، معرفی ابزارها و تجهیزات تولید محتوای ویدیویی و کمک به خوانندگان عزیز برای ساخت ویدیوهای باکیفیت و پربازده، هدف اصلیِ تیم تحریریه آپارات است.
در اواخر دهه ۱۹۸۰، تناسب اندام به سرگرمی محبوب تبدیل شد و شرکت نایک نیز تبلیغات تلویزیونی «Just Do It» را برای جذب دوندگان راهاندازی کرد. از آن زمان این کمپین به کانالهای چاپی، رادیویی و آنلاین گسترش یافته است. این شعار در حال حاضر برای همه ورزشها اعمال میشود و شرکت نایک نیز از ورزشکاران زیادی در طول سالها برای تبلیغ استفاده کرده است. علاوه بر پیامهای متنی، تصاویر و سایر جلوههای بصری نیز اهمیت دارند.
وب سایت منبع